Adaptační kurz 1.S

Adaptační kurz 1.S do Sušice (15. – 18. 9. 2020) pohledem studentů.

Letos se 1.S vydala na adaptační kurz trochu jinam – do Sušice. Město je velmi krásné a hodně připomíná Krumlov. Jestli budete někdy plánovat výlet do měst plzeňského kraje, nezapomeňte navštívit Sušici a po cestě i 3 hrady – Kašperk, Rábí a Velhartice. Výlet na hrady nás bavil, ale na konec jsme se dost unavili. Nemůžu taky nezmínit ubytovaní a stravu, která byla skvělá – v restauraci respektovali dietní preference pár studentů, a až na poněkud tvrdé postele, to bylo prima. Všechny aktivity byly skvělý, těžko říct, jaká byla nejlepší, protože to je čistě každého subjektivní názor, ale za mě byly rozhodně nejlepší paintball a lanový park. Rafty jsme si taky užili, ale řeka byla bohužel moc mělká a docela klikatá. Když už mluvíme o vodních aktivitách, bazén byl skvělý, tobogán a vířivky jsme si oblíbili asi nejvíc. Avšak musím říct, že ten adaptační kurz byl tak úžasný především díky kolektivu, takže největší poděkovaní patří samozřejmě třidě, Mgr. Paloudové a Mgr. Soukupové.

Káťa Sokolovska

1.den jsme objeli hrady Kašperk, Rábí a Velhartice. Nechci mluvit za třídu, ale jediný, co tam bylo zajímavé jen to že Lukáš si zapomněl batoh na Kašperku a navíc se ztratil a já (Jára) mu šel pomoct. Pak asi v 17:00 jsme dojeli na ubytovnu a později jsme byli rozřazení do týmů se jmény hradů, na kterých jsme byli a v těch týmech jsme měli nacvičit scénku související s tím hradem.

2. den ráno jsme jeli na paitball a byly jsme roděleni do dvou týmů. Pro ty, co to chtějí zkusit a jdou na to poprvé, tak ty kuličky bolí víc, než si myslíte. Ještě ten den odpoledne jsme jeli na rafty a na nich to bylo super.

3. den jsme ráno šli na lanový park, na kterém to někomu šlo a někomu méně. Pak odpoledne jsme měli jít na koloběžky, ale kvůli špatnému počasí jsme šli do bazénu. Popravdě moc toho, že jsme šli do bazénu, nelituji. V ten den jsme ještě předváděli scény, a myslím, že Kašperk to měl nejlepší.

4. den, když už jsme se vraceli domů, tak jsme ještě šli do vlčího výběhu, ale nevím, jak se to tam jmenovalo (Srní – poznámka třídní 😊), ale vlci tam fakt jsou. Ten adaptační kurz byl super, ale podle mého názoru jsme se málo adaptovali, takže tam musíme jet znova.

Jára Mrázek

fotografie

Zpět na seznam článků ...