Adaptační kurz 1.S

Autor: Paloudová Marcela <paloudova(at)gymck.cz>, Téma: Foto, Vydáno dne: 30. 09. 2020

Adaptační kurz 1.S do Sušice (15. – 18. 9. 2020) pohledem studentů.

Letos se 1.S vydala na adaptační kurz trochu jinam – do Sušice. Město je velmi krásné a hodně připomíná Krumlov. Jestli budete někdy plánovat výlet do měst plzeňského kraje, nezapomeňte navštívit Sušici a po cestě i 3 hrady – Kašperk, Rábí a Velhartice. Výlet na hrady nás bavil, ale na konec jsme se dost unavili. Nemůžu taky nezmínit ubytovaní a stravu, která byla skvělá – v restauraci respektovali dietní preference pár studentů, a až na poněkud tvrdé postele, to bylo prima. Všechny aktivity byly skvělý, těžko říct, jaká byla nejlepší, protože to je čistě každého subjektivní názor, ale za mě byly rozhodně nejlepší paintball a lanový park. Rafty jsme si taky užili, ale řeka byla bohužel moc mělká a docela klikatá. Když už mluvíme o vodních aktivitách, bazén byl skvělý, tobogán a vířivky jsme si oblíbili asi nejvíc. Avšak musím říct, že ten adaptační kurz byl tak úžasný především díky kolektivu, takže největší poděkovaní patří samozřejmě třidě, Mgr. Paloudové a Mgr. Soukupové.

Káťa Sokolovska

1.den jsme objeli hrady Kašperk, Rábí a Velhartice. Nechci mluvit za třídu, ale jediný, co tam bylo zajímavé jen to že Lukáš si zapomněl batoh na Kašperku a navíc se ztratil a já (Jára) mu šel pomoct. Pak asi v 17:00 jsme dojeli na ubytovnu a později jsme byli rozřazení do týmů se jmény hradů, na kterých jsme byli a v těch týmech jsme měli nacvičit scénku související s tím hradem.

2. den ráno jsme jeli na paitball a byly jsme roděleni do dvou týmů. Pro ty, co to chtějí zkusit a jdou na to poprvé, tak ty kuličky bolí víc, než si myslíte. Ještě ten den odpoledne jsme jeli na rafty a na nich to bylo super.

3. den jsme ráno šli na lanový park, na kterém to někomu šlo a někomu méně. Pak odpoledne jsme měli jít na koloběžky, ale kvůli špatnému počasí jsme šli do bazénu. Popravdě moc toho, že jsme šli do bazénu, nelituji. V ten den jsme ještě předváděli scény, a myslím, že Kašperk to měl nejlepší.

4. den, když už jsme se vraceli domů, tak jsme ještě šli do vlčího výběhu, ale nevím, jak se to tam jmenovalo (Srní – poznámka třídní 😊), ale vlci tam fakt jsou. Ten adaptační kurz byl super, ale podle mého názoru jsme se málo adaptovali, takže tam musíme jet znova.